2013-02-15
16:43:26

~15/2-13~
hejsan! haha ja jag är vekligen dålig på det här med att hålla vad jag lovat, inte för jag direkt lovat så mycket men, jag hade i alla fall tänkt börja blogga mer och lägga in mycke mer bilder men så blev det ju inte. men nu hade jag i alla fall fått en fråga om vilket smink jag använder till vardagas, och det hade jag ju då tänk visa med bilder. men just nu så sitter jag på mammas jobb, så får väl ta det när jag kommer hem eller imorgon, vi får se helt enkelt. men sen jag skrev sist så har det inte hänt mycket alls faktiskt, allt har varit som vanligt, skola och typ ätit och tränat och ja sånt där ni vet.;) och nu är det helg, ingen aning om vad jag ska göra jag ellen och andréa hade ju tänk lana men då gick inte det så då skulle vi kanske hitta på något annat istället. haha det är typ mig det "hänger" på. för jag är ju på moröbacke och ska ta mig till kåge på nått sätt, får väl fråga om pappa har lust att hämta mig, annars så kan jag ju säkert ta bussen antar jag väl. men det blir säkert bra!:) men jag hoppas att ni får en riktigt trevlig helg, så får vi se om jag skriver mer senare eller om jag inte skriver alls.
/sändyy
old
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: