2013-01-20
19:31:13

tooth

hej! den här dagen har varit as kalas! den började med att jag vaknade upp hos emilia, vi låg i sängen ett tag, sen steg vi upp åt mackor och drack oboy till det!:) sen så va vi inne, gjorde väl inte så mycke. sen så gick vi ut för jag skulle fota emilia och mave.:) dom blev så fina så!:) sen gick vi tillbaka till huset, men då kom emilia på att vi glömde ge hästarna mat, så då gick vi tillbaka till stallet och gav dom mat, sen gick vi tillbaka, och när vi kom in så gick vi till Emilias rum och typ satt i hennes säng och mobilade och sånt ni vet.:) sen så gick vi tillbaka till stallet för jag skulle då fota när emilia red tucci!:) dom blev också fina, men emilia och mave blev finare.;p haha, men sen gick vi tillbaka till Emilias rum och ja typ satt där och lyssnade på musik. riktigt trevligt har jag haft det!:) ja sen kom pappa och hämtade mig, ja sen har jag väl typ inte gjort mycke alls faktiskt!:) eller ja juste, själva huvud saken! jag har tappat en tand!;D hoppas jag får lite pengar nu, skulle behövas..:$ a men ni får ha de så bra! skrev från mobilen.
/sändyy

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: