2013-03-02
20:41:00

slarvig
hej, asså förlåt för att jag är så fruktansvärt slavrig med att uppdatrera! får då rent dåligt samvete när jag ser hur länge sedan det var jag skrev.. aja bättre sen än aldrig.;) dom senaste dagarna har väl varit som vanligt tycker jag. och nu mina vänner, är det sportlov, känns helt okej, vet bara inte riktigt vad jag ska göra på lovet, därför är inte jag så speciellt taggad. jag vet bara att denne kväll/natt ska jag spendera tillsammans med emilia, och det känns riktigt bra, för jag vet att det kommer bli riktigt roligt som vi alltid har. jag och hon har alltså plander på att lana, och så kommer det nog bli också, vad jag vet. aa men om det finns någon där ute som vill hitta på något så hör av er till mig då. skulle bli väldigt tacksam då. aa men ni får ha ett bra liv så skriver jag säkert senare.
/sändyy
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: