2013-02-10
20:30:40

bästa
hej! har alltså nu, eller ja vid typ 2 idag kom jag hem från umeå, hade en riktigt bra helg, förjadeförst på fredagen då jag hade sjukt tråkigt inte för de var så bra men man kan ju inte ha roligt jämt. men sen på lördaen vaknade jag vid 10 pckade ner det sista i min väska sen åt jag lite och sen så väntade jag på att emma, hennes pappa och bror skulle komma och hämta mig, och dom kom vid halv 2 ungefär. sen så åkte vi alltså bil till umeå där vi skulle bo på hotell. det var ett riktigt mysigt hotell måste jag ju få säga, det fanns en pool och ett gym, förstakvällen så badade vi och fick två nya vänner.(y) två killa på 11år, brottare som kommer från sandviken!(y) ingen aning om vad dom heter, men dom var ganska gulliga!:') haha dom gav mig och emma varsin chokladkaka och en lapp, kan visa en bild på de sen orkar inte nu. på tal om bilder så har jag tyvärr inte mycke till bilder från den här helgen, lite synd tycker jag. men nu har jag i alla fall fått hit min kamera sladd så nu kommer jag kunna lägga in bilder igen! turde! ja men andra dagen alltså söndag, så steg vi upp gick ner åt frukost det var riktigt gott, sen gick vi upp igen tog på oss tränings kläder och gick till gymmet! känns bra! men sen gick vi tillbaka till rummet duschade sen satte vi oss i bilen igen och for hem!:) riktigt lyckad helg!:) och nu är klockan 20.16 och jag ligger i min säng och är trött, vars är världen på väg? men tror faktiskt att jag ska he på någon bra film om jag kan komma på någon alltså. a men nu har inge mer att skriva om, så vi hörs väl imorgon antar jag. ha det så bra!
(arkiv)
/sändyy
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: