2013-02-08
21:56:45

du är den finaste jag mött
hejsan, asså de här är ju nästan pinsamt, jag svarade på frågestunden för att jag ville börja skriva inlägg igen, men sen skriv jag inge inlägg i alla fall.. haha asså jag orkar inte.. jaja nu är det som det är och de funkar ju. ja men vi tar väl dagen då, jag vaknade, gjorde alltman brukar, for till skolan, hade en riktigt bra dag i skolan som vanligt.(y) ja men sen for jag hem och har inte gjort mycket alls faktiskt, typ sett tv och sovit!:) känns som en bra fredag! eller hur var det nu då? aa men man kan väl nästan säga att de är ganska okej om man tänker på hur resten av min helg ska bli!:) på tal om det så kommer jag nog inte kunna skriva så mycket ihelgen.;) anledningen kommer här, jag ska fara till umeå med bästaste Emma!:) kommer bli grymt kul ska ni veta! Och där kommer vi att bo på hotell, fara på bio, äta, gymma och bada! åh så sjukt kul de kommer bli! så alltså imorgon klockan 12 bär det av mot umeå!
ja sen har jag tyvärr inte så mycket mer att berätta för er mina vänner, jag lever. nä men ja.
saknar min finaste:(♥
 
/sändyy
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: