2013-02-19
19:34:12

impossible
hej! skrev inte igår för hade helt enkelt inte riktigt tid, jag kom hem från skolan, fotade lite, sen blev jag tvinged att börja med maten just när jag hade tänkt skriva, och efter det så hade jag träning, så ja de blev ju lite som det blev dårå. men gårdagen var väl som dom flesta andra dagar, alltså helt okej. och denna dagen har varit bra, var i skolan sen blev det stan med wilma, jossan och emilia. då gick jag till dellys och hon tvättade min navel och sa att det såg riktigt bra ut och då blev jag jätte glad, så om 3 veckor blir det nog att byta smycke, om det är som hon tror så. oj, vet inte ens om jag skrivit på min blogg att jag har tagit hål i naveln(?) aa men nu fick ni veta det i alla fall ni kan få se en bild också, alla som sett den på instagram får leva med att se den igen, har typ bara en bild på den såå ja. nu är klockan ungefär halv 8 och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, har ganska tråkigt här inne på mitt rum, kallt är det också. inte okej. aa men ni får ha ett bra liv så hörs vi senare.
 
 
/sändyy
 
Kommentar:
#1: emma

Tog du din navelpiercing med Blomdahls piercingset eller vad det nu heter? gjorde det ont? vad kostade de? vilket ställe tog du det på?:) kram älskar din blogg!

Svar: japp det gjorde jag, nej det tycker jag inte att det gjorde, det kostade 550 kronor, jag tog det på dellys;) kramkram åh vad glad jag blir!♥
Sanna Wedin

2013-02-20 @ 19:28:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: