2013-02-27
18:19:04

whatever it takes
hej! jaa asså jag sa ju att jag skulle skriva i lördags, men asså jag orkade iinte, sen så har jag inte direkt haft tid eller lust att skriva efter det heller. men nu helt plötsligt så fick jag lust att skriva så då gjorde jag det, och de funkar ju!:) aa men min dag har i alla fall varit bra tycker jag, eller helt okej i alla fall. och just nu så sier jag i soffan och skriver, känner mig ganska  gangster för har typ kopplatin pappas dator till tvn så nu sitt jag och skriver på tvn eller hur man ska säga, lite svårt att förklara tycker jag. men ni kanske fattar ändå hoppas jag. men nu snart så har jag tänkt se någon film vet inte vilken men hittar säkert någon. snart sportlov då, förstår inte varför det heter sportlov, för mig borde det heta typ fettolov eller nått liknande, för är ju inte direkt så sportig hehe. men hopppas nu att ni fina människor där ute har ett bra liv så får vi höras senare.
/sändyy
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: