2013-02-20
19:04:04

nutella♥
hej! den här dagen har varit bra tycker jag. fick vandrande pinnar av min syster igår! det var ju som gulligt tycker jag, för har ju som inte direkt haft något att ta hand om eller hur man ska säga, men nu har jag ju dom, ganska så många om jag förstod rätt, kommer nog bilder på dom senare, i alla fall på instagram. men just nu så sitter jag och äter nutella och ska se en film i min ensamhet, allai min familj är borta så är heeelt ensam hemma, lite tråkigt men det funkar. ha det så bra så hörs vi senare.
/sändyy
Kommentar:
#1: Rebecka

Riktigt fin blogg du har Sanna!
Kika gärna in å ställ lite frågor på min,saknar dig!

Svar: tack detsamma!jaa jag ska göra det, saknar dig också!♥
Sanna Wedin

2013-02-20 @ 22:19:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: