2013-03-09
16:47:45

pinnarna♥
hej! har skaffat lite bilder på mina vandrande pinnar och tyckte att ni skulle få se dom, ni kanske kommer tycka att dom är lite små äckliga själv så tycker jag att dom är ganska söta.
 
 
 
 
 
mina små älsklingar♥ fast de där är ju bara två av dom, har massor.
 
aa men sen kan vi ju ta dagen, vaknade upp på mitt golv med ellen och julia, fast dom låg i min säng, vi hade en riktigt trevlig kväll igår vi tre, vi typ bakade kladdkaka, pratade, åt, skrattade jaa det vanliga helt enkelt.(y) men sen när ellen och julia hade farit hem så for jag ut i skogen med fanny och grillade korv, tyvärr inga bilder från det, haha tog med kameran men fotade inget, ganska ovärt menmen spela roll. och sen kom vi hem och då fotade jag mina pinnar och sen redigerade jag dom lite och sen är vi där jag är nu att jag skriver här.
senare ikväll så kommer jag och lillfanny att ha lite mellomys, typ mitt första sånt.(y) har typ seriöst sett de en gång, inte ens okej. ajaa, ni får ha ett bra liv, ska gå ner nu.
/sändyy
Kommentar:
#1: Maja

Gaah va coola! :D❤

Svar: jo dom är söta!;D
Sanna Wedin

2013-04-03 @ 22:01:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: