2013-01-30
18:57:50

gaaah
hej, blir så sur på mig själv! de här är inte kul längre.. alla dessa blogg pauser, ja jag lyckades ju med de jag lovade att jag skulle uppdatera i alla fall en gång perdag med bild i en vecka. men sen så blev de ju inte så mycke mer av de där.. och nu kan jag typ inte lägga in nå bilder för glömde sladden hos pappa..sånt kan man ju räkna med ibland! ja sen jag skrev sist så har jag ju faktiskt blivit så mycket som 14 hela år! känns ganska weird att jag blir 15 om typ ett år, känns typ som att jag är för kort för de..:] nä men jag fick i alla fall inte så överdrivet mycke, typ godis, en mössa, ett armband, ska få skidor någongång, sen fick jag ett underställ, en mascara och 600kronor!:) de va typ de tror jag.;) sen efter att jag fyllde år så har allting varit somvanligt, typ skola och sånt ni vet. men i fredags så hade typ jag och andréa nån sak, för hon och jag fyller ju år ganska nära varann och så, så då hade vi den där saken tillsammans!:) då var det så här, att jagfor till skolan ba yä en helt vanlig dag, sen så for jag, wille, jossan, ellen och andréa hem till mig på moröbacke, vi gjorde väl inte så överdrivet mycke tycker jag, vi typ åt.;) sen där vid typ 5 nångång så for wille hem.:/ men som tur var så skulle dom andra sova hos mig så behövde jag inte känna mig ensam alls!:) men vi 4 gjorde typ de vanliga, åt, skrattade, såg film, pratade, yolade, hade kul. ja som man brukar helt enkelt.(y) men efter de så har de väl inte direkt hänt så fruktansvärt mycket tycker jag!;)
livet äger, hade typ kunnat skriva bara de istället.♥
fårstår alla som inte läste allt de där! det är okej!;)
/sändyy
 
old.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: